Panuj nad kaloriami

Panuj nad kaloriamiWiadomo, że każdy chce wyglądać jak najlepiej szczególnie, kiedy zbliża się lato, czyli czas, kiedy odkrywamy trochę więcej ciała. Może intensywnie biegasz albo ćwiczysz na siłowni? Jeśli tak to bardzo dobrze, ale ćwiczenia fizyczne to tylko 30% twojego wyglądu. Zapewne, zastanawiasz się gdzie mamy pozostałe 70. I tu zaczyna się sprawdzanie silnej woli. Reszta oczywiście, jest prawidłowe odżywianie, którego musimy się „nauczyć”, jeśli chcemy pojąć tajniki doskonałej sylwetki.

Węglowodany i kalorie

Zbilansowanie ilości węglowodanów, jest bardzo ważną kwestią w osiągnięciu wymarzonej sylwetki. Zwracaj uwagę na zwartość tłuszczy ora białek znajdujących się w posiłkach. Możemy jednak popełnić błąd podczas planowania diety. Chodzi tu o zawartość ww. składników, ponieważ, mimo iż będziemy pamiętać o ważnej roli kalorii to o białkach i tłuszczach zapomnimy. Nie możemy jednak do czegoś takiego dopuścić, bo nasze wysiłki pójdą na marne, a nasze ciało nie będzie nas zadowalać, jeśli chodzi o wygląd i budowę.

Ile powinniśmy jeść?

Wielkość spożywanych przez nas porcji ma bardzo duże znaczenie w prawidłowym odżywianiu. Chodzi tu, o nieprzeginanie w obie strony, czyli ani za mało ani za dużo. Jeśli ilość będzie niewystarczająca to nie będziemy mieć energii, a także zamiast pięknego i umięśnionego ciała skończymy, jako chudzi i wiotcy z obwiśnięta skórą zamiast mięśni. Także zbyt duża ilość nie jest wskazana. Dania, które spożywamy powinniśmy nas sycić, ale nie tak do końca. Oznacza to, że nie masz wstawać od stołu z pełnym i sytym brzuchem. Ile, więc jeść? Prawidłowo powinieneś po zjedzonym posiłku odczuwać ochotę na zjedzenie jeszcze więcej. Taki właśnie moment jest odpowiedni, ponieważ żołądek jest napełniony w 80%.

You may also like...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *